Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



lørdag den 22. oktober 2011

Tiger nails - tiger negle!

 

11.09.28. I was inspired by "Tiger Nails" by "Cutepolish" on Youtube to do this manicure.
I used China Glaze White on White (2 coats), and then I sponged (my first time ever) with CG Papaya Punch, I did two layers. When it was dry, I used a black striper polish. The top coat is Seche Vite Dry Fast Top Coat.
I enjoyed the result very much, it was fun, a little time consuming to do for a newbie, but totally worth it. I will definitely try it again, also with different colors and some with zebra stripes, I have several ideas.
Sigh, the only problem in using quality nail polish and top coat is that it doesn’t chip or peel, so after a week or so, I force myself to change the color – because there is so little time, and SO many polishes :)
Den 28.09.11 tog jeg mod til mig, og kastede mig ud I “Tiger nails” efter inspiration fra “Cuteploish” på Youtube.
Jeg brugte China Glaze White on White, to lag, og så brugte jeg et lille stykke makeup svamp til at duppe den orange farve, China Glaze Papaya Punch, på, to lag. Da det var tørt brugte jeg en sort striper til at lave tigerens striber, og som top coat brugte jeg Seche Vite.
Jeg var meget tilfreds med resultatet, det var sjovt, ret tidskrævende især for en nybegynder som mig – men værd hvert et minut. Jeg vil helt sikkert gentage dette design, også med andre farvekombinationer og nogle med zebra striber, jeg har mange ideer.
Suk, det eneste problem ved kvalitets neglelak og top coat – det holder så længe uden at skalle, at jeg virkelig er nødt til at tvinge mig til at skifte neglelak efter en uge – for der er så lidt tid og SÅ mange neglelakker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...