Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



fredag den 2. december 2011

Jolly Holly – China Glaze “This’ The Season To Be Naughty and Nice”, Holiday 2010



Dansk, se længere nede.

Jolly Holly is a subtle shimmer with tiny and not so many pieces, but still enough to make a difference. It’s green like the Christmas tree and it invites me to nail art or layering with glitter. On my ring finger I have layered it with a coat of one of my favorite glitters, and it’s from the same collection, it’s called Party Hearty. 
I have used China Glaze Ridge Filler as a base coat, but no top coat on these swatches.
Jolly Holly er en diskret shimmer med let effekt, men nok til at det gør en forskel. Den er grøn som et grantræ – julegrøn, og den inspirerer mig til at lægge glitterlak over. Derfor har jeg på min ringfinger lagt et lag af en af mine favorit glitterlakker, Party Hearty, der er fra samme kollektion. 
Jeg har brugt China Glaze Ridge Filler som grundlak, men der er ikke brugt toplak.

3 kommentarer:

  1. Very pretty color,I agree just like the christmas tree:)

    SvarSlet
  2. christmas is in the air already :-D

    SvarSlet
  3. Thanks Mimi :)
    Yes, Nail Crazy, and I just started my Christmas designs for later use on the blog, wearing the first one as we speak :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...