Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



lørdag den 24. december 2011

Merry Christmas - Glædelig jul

Dear all - kære alle!

Later today I have a new part in the little mous's Christmas story ready, but until then I have a Christmas card for you, please click on it to see it...
And please remember my first give-away - read more HERE :)

Senere i dag har jeg en ny del i den lille mus jule historie, men indtil da er her et julekort til jer, klik på det for at se det...
Og husk nu min første "give-away", hvor jeg trækker lod om en lille gave - læs mere HER

Finally I have this cute Christmas greeting from China Glaze - Til slut har jeg også denne søde julehilsen fra China Glaze...

2 kommentarer:

  1. Aww how sweet! Thank you! Merry Christmas!!!

    SvarSlet
  2. Thank YOU, Nail Reflections, I'm so happy to have you as a follower and to follow your blog too :)
    Oh, and I simply love the cards from jacquielawson.com :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...