Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



torsdag den 3. januar 2013

Silicone on the moon

 
 
What a super silly name – sigh, but most of you know me by now… ;)
The base color is China Glaze Harvest Moon, actually just one coat. When dry I added a stripe of BB Couture Sweet Silicone on each nail and with a gold glitter striper I drew a stripe on each side. On the rest of Sweet Silicone I drew a random pattern with copper acrylic craft paint, and top coated with Seche Vite.
Sikke et skørt navn, suk, men de fleste af jer kender mig jo efterhånden…;)
Grundfarven er China Glaze Harvest Moon, det er faktisk kun et lag. Da den var tør lagde jeg en stribe af BB Couture Sweet Silicone på hver negl, efterfulgt af en guldglitter stribe på hver side. På resten af Sweet Silicone malede jeg et tilfældigt mønster med kobber akrylfarve, og toplakken er Seche Vite.

52 kommentarer:

  1. Something different but so beutiful<3

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm so glad you like it, thank you Mimi!

      Slet
  2. Det ser fedt ud! Sådan lidt inka agtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gid det var Inka guld på neglene, så var jeg rig :) skal skal du have, Anne Mette!

      Slet
  3. I like it so much, looks so pretty :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot, Irmak, I'm happy to hear it!

      Slet
  4. De er bare så fine, du er bare god :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, Marianne - det er godt at have på tryk hahaha ;)

      Slet
  5. Oh my goodness this is gorgeous! Harvest Moon is one of my all time fav polishes :) this looks so cool and tribal-ish beautiful job lady!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww, then I'm happy you liked what I did with it, thank you so much, Kristine!

      Slet
  6. Svar
    1. Thank you so much, Vedrana, I'm happy to hear it!

      Slet
  7. Wow, love the gold and the draw on your nails. SUPER!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Roxana, I'm so glad you like this slightly different design :)

      Slet
  8. Beautiful design! Cool title of the post :D

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL, I'm glad you like both, thanks a lot zebra-nails!

      Slet
  9. This is lovely subtle. Great combo of colors, they fit you well.

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm glad you like it - still I always get a little restless when I wear brownish colors, thank you Katherine!

      Slet
  10. different, wonderful and festive - all at once! I you did it again ;)
    I love the design :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww, Mari, you are too kinde - thanks a lot my friend!

      Slet
  11. Svar
    1. Thank you so much - and I also wish you a happy 2013!

      Slet
  12. This is so beautiful! And very unique!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww, so nice to see you back - thank you so much, I'm glad you like it!

      Slet
  13. This is stunning! I love it! I think I could even recreate this despite I don't have this shade from BB Couture - I can find something I have that is close. The colors really look great together.

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm glad you like it - and yes you can do it with the colors you have/like - thanks a lot beachgal!

      Slet
  14. This is so pretty and unexpected! I really like the color combination! :-)

    ~ Yun

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL it's good to get out of the rut from time to time, so I'm glad you like it, thanks a lot Yun!

      Slet
  15. Svar
    1. Thank you so much, Ash, I'm happy you like it!

      Slet
  16. I really like it! So shimmery and shiny! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I knew you would - glitter and shimmer hahaha - thanks a lot my friend!

      Slet
  17. Silicone on the moon LOL silicone is just sooo beautiful!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, it is a lovely color, LOL and yeah that title is werid ;)
      Thank you Lydia!

      Slet
  18. cool :D
    i wonder what the silicone did with moon ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Zana - it was on a secret mission, sorry cannot talk about it ;)

      Slet
  19. Haha it's a cute name for a lovely mani! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL, I'm glad you like both, thanks a lot drinkcitra!

      Slet
  20. I love the name! :D and I didn't remember that harvest moon was so beautiful ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL, I thought you might like the name - and OH, I'm glad I revived your memory - thank you *Ky*

      Slet
  21. I am truly in love with this Maria! The color combo is amazinggg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww, thank you so very much GoingtotheShowing,I'm so happy to hear it!

      Slet
  22. I have to admit the name intreguied me when I read it! lol. I own harvest moon, and its actually amazing (shh don't tell anyone, but I *May* prefer it over another certian well loved orange polish in that collection). I put this mani in my re-create asap file! which i over flowing with manis from you i might add!

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL - I understand - and shhh will keep it a secret - cross my heart ;)
      Aww, I'm so happy to hear that - thank you so much Karen!

      Slet
  23. China Glaze Harvest Moon seems like a beautiful nail polish, it's not one of "my" colours, but it looks very nice on your nails :-) The manicure and the colours you used give me the impression of some oriental or indian design :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Not really one of mine too - but I would have guessed that it was a color for you, you like the brown-tones polishes...
      I'm so happy that you like the design, thank you Tanja :)

      Slet
  24. These are pretty! I love Harvest Moon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, ScarsLikeLace, I'm glad you like it!

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...