Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 25. maj 2015

Tilbud til mine danske læsere om køb af lak - Lakadoptionen

Sorry this is in Danish only ;)

Jeg har gennem længere tid tænkt på, at det ville være smart at have en lille flok på 5-10 piger, der er vant til at købe en del neglelak, som faste aftagere af de indie lakker, jeg ikke ønsker at beholde efter at jeg har swatchet dem.
Jeg køber rigtigt mange indie lakker, ofte også farver og finishes, som jeg er forberedt på, måske ikke er mig.
Jeg har i det hele taget ekstremt mange lakker efterhånden.
Før i tiden blev alle nye lakker sat ind i mit regneark, men nu swatcher jeg dem, inden jeg beslutter, om jeg vil beholde dem.
Jeg er nok blevet lidt "ny lak mæt" og jeg er derfor MEGET hård i sorteringen = der kommer også fremover mange til salg, og der vil være et varieret udbud hvad farver og finishes angår...

Jeg har derfor lavet en lukket Facebook gruppe, Lakadoptionen, hvor jeg løbende sælger overskydende lakker - altid en forudaftalt søndag kl. 19.
Fordelen for medlemmerne er en lavere pris og flere andre fordele.
Min fordel er en lettere administration, og at jeg slipper for at tage fotos og sætte lakkerne til salg andre steder.

Reglerne for deltagelse kan fremsendes, hvis du gerne vil se dem, inden du ansøger. 
Vi er p.t. 7 medlemmer, og der er stort set udsolgt hver gang. Derfor leder vi ikke decideret efter flere medlemmer, medmindre du er den manglende brik, der elsker de lakker, der endnu ikke er solgt - men du kan komme på venteliste.

Send mig en mail på mariasnailart@altiboxmail.dk hvis du er interesseret, og fortæl mig:
Hvor mange lakker plejer du at købe på månedsbasis?
Hvor mange lakker har du cirka?
Hvor gammel er du?
Hvilke farver og finishes elsker du?
Hvilke farver og finishes hader du?
Er det en katastrofe for dig, hvis du har købt en lak, som du måske alligevel bryder dig - eller tænker du: jeg finder da bare en ny ejer til den?
Har du en blog - eller poster du billeder f.eks. på Instagram eller andre sider (links please)?
Du er velkommen til at fortælle andet relevant om dig selv, f.eks. link til din profil på Facebook, så jeg kan sende dig en venneanmodning og invitation til gruppen, hvis du er blandt de valgte :)
Er du interesseret i at stå på en venteliste..?

SPØRG endelig, hvis du er i tvivl om noget!!!

Mine links: Facebook, Pinterest og Instagram

17 kommentarer:

  1. I know this post isn't intended for me, but I had to have a look because it is only in Danish and I tried to read some of it. I don't understand the words as I don't speak the language, but I read this text mentally in queen Margrethe's voice. I guess that's the only voice I've heard Danish spoken in, so I couldn't get it out of my mind. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - so now our queen is stuck inside your head :D
      Use the google translator, it gives a lot of giggles in the way it translates ;)

      Slet
  2. Lol I translated it and read it. Sounds like a good idea for your Danish readers, I hope you get a lot on interest :-)

    How can you part with your polishes though? I tend to part with the ones I REALLY don't like. The ones that usually get 6/10 or less on my blogs! I often wonder why I bought them! ;-)

    In saying that I'm running out of space and am relucatant to buy another Helmer :-| I think I need to weed out some of mine too. I think I really need to have a mini clearout. It always pains me to see polishes go, but it needs to be done. :-|

    SvarSlet
    Svar
    1. Unfortunately only two so far, but I hope there will be around 4-6!
      When I reach 2000 - and I one day stared into the drawer with 180 magenta and purple holos looking for a number at the top to make me find it - and I couldn't, I felt overwhelmed by so many, I guess that's what did it...

      Slet
  3. Orv, den er jeg med på 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare perfekt - du er naturligvis med!!

      Slet
  4. And now I am pondering if should move to Denmark. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Or if I should copy your idea. :)

      Slet
    2. Oh you can stay here - and we could play with polish all day :D

      Slet
  5. Lyder som en fed idé - du får nok en mail fra mig af snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Sofie - jeg startede gruppen i går, den hedder Lakadoptionen!
      Skynd dig, for jeg sætter de første lakker på i aften kl. 19 :D

      Slet
  6. I had to translate this and I am so sad not to be Danish right now! :°*

    SvarSlet
    Svar
    1. You are more than welcome if you want to pay the shipping to Italy... :)

      Slet
  7. Svar
    1. Ja, det har fungeret helt fantastisk lige siden, jeg er heldig at have sammensat den helt perfekte gruppe, hvor der er fans af alle farver - pånær mørkerød i øjeblikket ;)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...