Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 14. november 2011

China Glaze Ghoulish Glow – Halloween Collection 2011 - glow in the dark - selvlysende neglelak





Ghoulish Glow in the dark, notice how my ridges stand out :)
Dansk længere nede.
I tried using this on top of It’s Alive, but it had very little effect. So here is a swatch on the bare nail. I needed two coats to get all of the nails to glow on the entire surface. It dries kind of matte, but not entirely and only gives a slight color change to the nail up to two coats. By the third coat, your nails really look weird in daylight, very unhealthy, but I felt I needed that for the sake of the photo. I will try this again on a white color, I hope the glow effect will last longer in the dark, than this does, I’m not very impressed by it.
Still, I cannot wait to show this to the grandchildren, I suspect even the boys will want to wear it.
Jeg prøvede den først over It’s Alive fra samme kollektion, men der var næsten igen effekt. Så jeg viser den her på ”bare” negle. Det var nødvendigt med to lag for at opnå effekt på hele neglen. Det første lag tørrede let mat, det næste lag blev lidt mere skinnende og der var kun let farveforskel. Men da jeg gav det tredje lag, som jeg følte var nødvendig for at få disse billeder, fik neglene et virkeligt usundt udseende. Jeg vil ved lejlighed prøve den over en hvid, og så håber jeg på en lidt længerevarende selvlysende effekt i mørket, for jeg er ikke overmåde imponeret, må jeg sige.
Men jeg glæder mig alligevel til at vise den til børnebørnene, jeg tror selv drengene vil have den på.

4 kommentarer:

  1. Wow this is soooo cool,for the night out at the club!

    SvarSlet
  2. LOL apart from the slightly weird color in daylight ;)

    SvarSlet
  3. Hvor har du købt den henne? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg ikke huske, men enten Ebay eller en butik i USA... :)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...