Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



fredag den 9. december 2011

Party Hearty – China Glaze “This’ The Season To Be Naughty and Nice”, Holiday 2010




Dansk, se længere nede.

Party Hearty is one of my favorite glitters – also my very first. It’s a clear base and has round red (the largest), smaller green (2 sizes?) and micro silver and green glitters. 
On my index finger one coat, on middle finger on coat is generously layered over Little Drummer Boy, on the ring finger over Midnight Kiss and on the pinkie over Jolly Holly – they are all from the same collection. I used no top coat, but that will make it even more gorgeous!
This was the last of the polishes I during fall 2011 have bought from this collection, they are still available on Ebay and online stores.
Party Hearty er en af mine favorit glikkerlakker, og den var også min første. Den består af en klar base og har runde røde (de største) og vist nok to størrelser af mindre grønne samt mikro sølv og grøn glitter.
På min pegefinger har jeg kun party Hearty, på langemanden er den påført i et rigeligt lag over Little Drummer Boy, på ringfingeren over Midnight Kiss og på lillefingeren over Jolly Holly – de er alle fra den samme kollektion. Der er ikke brugt top coat, men det vil gøre den endnu smukkere!
Det var den sidste af de lakker fra denne kollektion, som jeg har købt hen over efteråret 2011. Du kan fortsat sagtens finde dem på Ebay og i internetbutikker.

2 kommentarer:

  1. love them all, but i'm sure you know what i'm gonna say - party hearty is my favorite ;-D

    SvarSlet
  2. LOL, are you SURE, I would never have guessed, that you of all people would like this, hahahahahaha ;)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...